Přečteno za Jaro 2015

14:02:00

An Abundance of Katherines by John Green. Green is an amazing author. I don't believe he can do anything wrong when he writes a book.

V první řadě budu mluvit o knize Příliš mnoho Katřin od Johna Greena. Nepočítala jsem s tím, že by tato kniha byla špatná, žádná kniha od Johna není špatná. Příliš mnoho Kateřin je kniha plná matematiky, lásky, podvodů, ale i radosti. Kniha mě vzala za srdce. Jen mě mrzí její celkem nezajímavý příběh.. Můžu říct že z celé série knih od Johna je tato nejméně zajímavá, ale pořád je velmi dobrá! Knihy od Johna nikdy nezklamou, a tato kniha taky nezklamala, jen její konkurence v Hledání Aljašky nebo v Hvězdách či Papírových městech ji trochu předčila. 

2013 books by women for women.  This one is about the agony of a first love.

Druhá kniha o které Vám chci říct se jmenuje Eleanor & Park od Rainbow Rowell. Líbila se mi hned od začátku. Je to kniha o nedokonalé slečně co se přistěhuje do nového města a nikoho tam nezná až nakonec potká ve školním autobuse kluka, který je jiný než všichni ostatní. Začnou se bavit až z toho vznikne láska, která bohužel končí né moc dobře. Tuto knihu si určitě někdy přečtu znova, má nádherný příběh a skvěle se čte, je napínavá a rozhodně ne předvídatelná. Určitě ji mohu doporučit.

Eleanor and Park

V této době čtu knihu Život jedna báseň, ale zatím mě tedy moc nezaujala, uvidíme jak se to vyvine v další části knihy a určitě Vám dám recenzi na blog. Jaká je Vaše oblíbená kniha? 

You Might Also Like

4 komentářů

Děkuji moc za komentář.

Popular Posts

Subscribe